zaterdag 8 december 2012

Rebuy: HEMA basecoat & topcoat nagellak


Ik probeer graag nieuwe producten uit als mijn oude producten op zijn maar soms ben ik gewoon zo tevreden over een product dat mijn nieuwsgierigheid laat varen en ze gewoon opnieuw koop. (Soms ook gewoon uit luiheid hoor maar shht!) 

Een product dat ik net opnieuw gekocht heb zijn de Hema base- en topcoat. Ik vind ze goed. Ze doen wat een base- en topcoat moeten doen. Ik weet niet of ze de beste zijn die er zijn. Misschien heb ik ze zelfs te snel opnieuw gekocht.. Tijd om te testen dus! Kritisch kijken!


Prijs: 2.50 euro? 
Inhoud: 11 ml - behoorlijk veel
Flesje: mooie lange dop zodat je hem goed kan vasthouden tijdens het lakken.

Basecoat:
Een beetje dik maar toch juist dun genoeg. Uit ervaring weet ik dat hij wel dikker wordt naarmate ik hem langer heb. Dan lakt hij wel moeilijker. Hij lakt ook een beetje streperig. De lak droogt niet traag maar ook niet supersnel. De kunst is hem niet te dik te lakken. Hij ruikt ook heel nagellakachtig (Help! Is dat een woord?). Na deze laag zien je nagels er een beetje half shiny, half doorschijnend wit uit, romig eerder. Niet storend hoor, gewoon niet mooi doorschijnend uberglanzend. 




Nu twee laagjes zwarte 'chip resistant' nagellak met zilveren glittertjes van Claire's. 

Topcoat:
Perfect van dikte maar hier hetzelfde: uit ervaring weet'k dat hij dikker wordt naarmate ik hem langer heb. Dat vind ik wel jammer. Hij glanst wel mooi.

Houdbaarheid op nagels:
Na één à twee dagen was er één chipje van mijn nagels
Na twee à drie dagen boven er aan de bovenkant van mijn nagels al 'slijtage' te ontstaan.

Niet zo'n goed resultaat dus. Jammer.

Volgende keer misschien toch eens een andere base- en topcoat proberen..

Hopelijk vonden jullie dit nuttig!
Groetjes,

Kirsten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten