dinsdag 4 december 2012

Opgemaakt: MAXFACTOR False Lash Effect Mascara

Mascara is het minst lang houdbaar van bijna alle make-up producten. Men raad aan om de drie maand van mascara te veranderen, ook al staat er op het flesje dat het 6 maand houdbaar is. Het kan nogal onhygiënisch worden tegen dan. Het best kan je tijdens die drie maanden ook nog eens je mascara zo min mogelijk aan lucht blootstellen bijvoorbeeld door zo weinig mogelijk het borsteltje op en neer te 'pompen' in het flesje. Zo zorg je immers dat er lucht in het flesje komt.

Ik probeer natuurlijk mij hieraan te houden (help ik wil geen oogontsteking!). Ik gebruikte de Maxfactor False Lash Effect mascara al sinds augustus dus hij was dringend aan een vervangbeurt toe! Ik kocht hem toen hij limited edition was en roze van kleur was! Hij was toen ook in promotie in het Kruidvat voor 9 euro 99 terwijl hij anders 17 euro 99 kost (beide keren krijg je 13.1ml)! Een koopje dus. En er ging nog eens geld naar het goede doel tegen borstkanker! Win win!




De False Lash Effect mascara is een van de best verkopende mascara van Max Factor op dit moment (herinneren jullie je die irritante youtube reclames nog?). Hij staat erom bekend het grootste borsteltje ooit te hebben (van Max Factor mascara's dan wel) en ik ben er heel tevreden over. Ik heb hem met plezier gebruikt. Hij scheidde mijn wimpers mooi, geen spinnenpoten, was mooi zwart van kleur en makkelijk af te halen met ontschminker. Ik vond ook dat hij mijn wimpers mooi volumieus en lang maakte. Ik zou hem zeker opnieuw kopen ook al is hij wat duurder!



Hopelijk hadden jullie hier wat aan <3

Groetjes,

Kirsten 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten