zaterdag 1 december 2012

ESSENCE Fantasia collectie + Review multi colour highlighter

bron: gabusiek.blogspot.com

De nieuwe eindejaarscollectie van Essence: Fantasia
Budget beautymerk Essence deed het weer! Een prachtige eindejaarscollectie die je mee voert naar een magische sprookjeswereld. Met deze producten kan je je fantasie de vrije loop laten gaan en prachtige looks creëren. De collectie zit vol met zachte romantische nudekleurtjes gecombineerd met felle paarse-koraalrode tinten.
De collectie bestaat uit: nagellakjes, oogschaduw, oogjuweeltjes, metallic liner, lip laquer en een prachtige highlighter die ik voor jullie zal reviewen.

bron: it.paperblog.com


Wat Essence er over zegt over de collectie:
“Towards the end of the year, things are going to get magical with the new trend edition “fantasia” as essence whisks you away to a fantasy world in december 2012. Who hasn’t longed to be in a place far away from reality where everything is perfect and dreams can come true? “Fantasia” embodies this magical feeling with intense purple and wine-red, coral as well as subtle nude shades and creates a totally trendy elf-like look. The metallic effects offer this style a touch of glamour that is just perfect for christmastime.”



Vandaag review ik voor jullie de prachtige multi colour highlighter in de kleur 01 elf yourself

Wat een leuke aanvulling op mijn collectie! Dit is een heel mooie highlighter vol subtiele shimmer. Je kan hem mooi opbouwen en hij is niet snel té veel. Hierdoor kan je hem overal op je lichaam gebruiken. Essence zelf zegt dat je hem op je gezicht, hals en décolleté kan gebruiken. Voor de feestdagen is dit inderdaad een leuk idee. 

Niet alleen de kwaliteit van het product is goed ook de verpakking is prachtig. De highlighter bestaat uit twee verschillende kleuren poeder (ook al zie ik niet echt verschil als ik ze afzonderlijk swatch). Deze twee kleuren vormen samen een bloemetje met een prachtig reliëf. Dit alles voor maar 2,99 euro in het Kruidvat!

Zoals je op de foto misschien kan zien had ik de highlighter al een paar keer gebruikt toen ik deze foto's nam. 





Zonder flits.

Ook zonder flits maar hier zie je de subtiele glinsters beter.

De glitters en shimmer zijn wel heel moeilijk vast te leggen op foto dus jullie zullen mij maar op mijn woord moeten geloven. Dit is een hele mooie subtiele highligher die wel heel mooi opgebouwd kan worden. Ideaal dus voor overdag of voor een feestje.






Wat Essence er over zegt over de highlighter:
“Every fairytale needs a perfect ending… Here comes the perfect finish for your complexion: the multi colour highlighter sets subtle accents on your face, neck and décolleté with metallic shimmering pigments and the highlighter turns into a true it-piece itself thanks to its gorgeous flower décor.”

Hopelijk vonden jullie deze informatie nuttig! 
Hebben jullie hem ook? Of kennen jullie andere leuke budget highlighters? Laat dan een berichtje achter in de comments!

Groetjes,

Kirsten

2 opmerkingen:

  1. Eindelijk eens een Belgische beautyblog ;-) Super dat jullie producten gaan reviewen die we hier wel kunnen krijgen (die lucky Nederlanders met hun Sephora :( )

    Een leuke eerste review! Inderdaad een heel mooie verpakking, precies een highlighter uit een sprookje ^^ Een beetje jammer dat de shimmers niet zo duidelijk zijn op foto, maar wat je er over vertelt klinkt zeker positief! En voor 3 euro kan je nu niet echt fout gaan ;) Heb je combinatie suggesties voor een leuke kerstlook?

    Ik kijk alvast uit naar de volgende posts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! Bedankt voor je comment <3

    Ja, ik verlang zo naar het moment dat Sephora ooit naar Belgiê komt!

    Ik ben nog niet zo goed in alles op foto vastleggen maar hopelijk verbetert dat wel.. Als je tips hebt, altijd welkom!

    Ik denk dat je deze highlighter echt met alles kan combineren hoor. En voor kerst zou ik goed veel gebruiken. Dat is een avond waar alles mag! Veel plezier ermee als je hem ook zou kopen en laat zeker iets achter als je hem zou gebruiken! Altijd leuk om te lezen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen